BBQ

Igår for vi till Terra och Ferra och grillade. Jag var skithungrig. Hade
knappt ätit något. Så det var gudomligt gott, förutom majsen, som
smakade surt. Det som brukar vara godast. Men gött var det ändå.
Sedan åkte Therese iväg till stan. Vi andra stannade kvar.. Spelade
lite kort :D Det som vi jämt gjorde förut!
Ja, det vart väl inte så mycket mer än så. Vart lite långtråkigt i slutet
om jag ska vara ärlig. Men man fick sig ett gott skratt iaf! :D
Simone och jag roade oss genom att dra kort från kortleken, och den
som fick högst "vann" :P Kvällens höjdpunkt var när båda fick ett ess! HAHA :D
Jaa.. Snålade skjuts av Marcus hem. Vid elva tiden kanske?!
Skönt att komma hem tidigt också, var trött faktiskt..

I morse vaknade jag vid åtta. Och som vanligt på helgerna så är det
Biggest Loser 08.10 :) Det tycker jag är kul att kolla på =)
Sedan åkte vi och hyrde film och köpte bröd på statoil. Gjorde varma mackor
och kollade på filmen, Madagaskar 2. =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Just det! Essen hade jag glömt X)

2009-04-19 @ 14:07:39
Postat av: Nathalie

haha :D

2009-04-19 @ 14:29:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0