BORTA ?

Idag pratade vi om studenten på klassrådet. Sas inte så mycket.
Champangefrukost hos Karoline iaf. men det visste jag ju redan om =)
Det kommer nog bli jätteskoj och mysigt. Dock ska jag inte (som de flesta 
andra studenter) dricka mig full. Och vara klappkanon i tåget. Nej tack! :P
Jag ska ta ett glas eller två för att det är trevligt. Man vill ju inte vara redlös
när man ska ha studentmiddag senare på dan =) Jag tror jag börjar växa
ifrån
att supa skallen av sig. haha =) Jag ska heller inte supa mig full
kvällen som de flesta gör. Nej, jag ska vara fin på balen, inte bakis! :D
Aja..

Mössorna kom inte idag heller =( Men hörde att dom skulle få en leverans
nästa vecka också, så vi får hoppas att dom kommer då då. Om dom inte
bara sa så för att vi inte skulle bli oroliga. Att dom kommit bort, finns ju risk
för det med. Och då kommer jag bli flyförbannad!
Men jag har för mig att Simones klass fick sina sent förra året också?!?!
Eller har jag fel? :P
Men det känns surt eftersom dom flesta fått sina. Och jag blir skitsur när jag
ser någon gå förbi med en sådan låda. DAMN YOU! :P
Men dom kommer nog. Jag har en teori, dom la ner mer arbete på våra mössor
så dom skulle bli extra fin, det är därför dom är försenade =P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha. Nej, jag var inte heller full i tåget eller på balen, bara lite ;) Och jag vet faktiskt inte när våra mössor kom? Faan, det känns som det var aslängesedan man gick i skolan =( Haha. Men jag vet att man fick gå ner dit under stora trappen i entrén och hämta efter alla fått, för det var några i min klass som missade "utdelningen" då fanns det liksom ett "lager" där som man fick gå och säga till att man ville ha sina grejer =)

2009-04-02 @ 17:43:43
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej :P Nu ligger dom uppe på media. Och jag läste en som går fotofilms blogg, och hon hade fått sin i dag, så dom måste ju ha kommit idag efter att vi åkt hem :)

2009-04-02 @ 17:47:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

åh det är ju så pinsamt att se nån som är klappkanon i tåget. tänk att deras familjer och släkt står och ser på lixom. näe uscha! :)

2009-04-02 @ 18:28:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! Det vill jag inte ska hända! haha =)

2009-04-02 @ 18:58:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0