BYE BYE, HEJ DÅ, AUF WIEDERZEHN!

Ja, idag skulle ju jag och Karro fixa filmkamera. Men så vart det inte.
Skulle prata med Fredrik, men han var pappaledig. ÅH!
och i veckan när vi skulle ha nån som skötte musiken "Ja, bara det inte
är den 29:de, då ska jag åka bort" Jo, det är ju den 29:de. Och P-O
skulle hjälpa oss att sätta upp ljusen, men han åker också bort den
29:de! Känns som att allt kommer att bli ett helvete.. usch, känns inge kul.
Får hoppas på att Anders fixa kameran, som han sa att han skulle.

Förövrigt så har jag haft min allra sista mattelektion idag!! :D Wehoo!
Fan va skönt! och Godkännd blev jag, minsann. Hade jag inte blivit det hade
jag blivit flyförbannad. För då hade jag gjort denna skit helt i onödan =)
Men så skönt!
Har även redovisat muntliga i svenska nationella, känns väldigt bra faktiskt.
VG i svenska B skulle jag få! =) Jag är hur glad som helst, eftersom när vi
började kursen känndes det inte ens som att jag skulle få ett G =)
Samhällen klarade jag också! Fan vilken lättnad, det var den jag var mest
orolig över. Men jag fick G. Så, nu slipper jag den jävla skiten, fan va skönt!

Så, nu är gymnasiet så gott som över. Bara bild kvar. Fan va sorgligt egentligen..

Nu ska jag öppna dörren och vädra och städa.
Det är ju fan sommarvärme ute nu! Hoppas det håller i sig! =) Då blir det
nog grillning i helgen skulle jag tro. =)


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt! :) ja det var ju skit varmt idag :D vi ska grilla idag :)

2009-04-24 @ 13:46:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, 35 grader på våran termometer. Dock i solen, haha =) Åhh! jag vill också grilla! :)

2009-04-24 @ 14:03:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Åh, vad skönt!! Slappaaaa! ;)

2009-04-25 @ 13:23:26
Postat av: Nathalie

JA! :D Snart är det över =)

2009-04-25 @ 14:48:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0