FÖHÄXAD

Igår somnade vi till Vänner, som vanligt. Men dvd'n har blivit knäpp.
När den stått på ett tag utan att skivan spelas så börjar den tjuta!
Eller mer brummande ljud men högt! Så det vaknade jag av i natt.
Kollar på klockan: 01.47. Det är så skönt att vakna när man vet att man
får sova flera timmar till. Ist. för att vakna 04.57. Då vet jag att snart ringer
klockan.
Men iaf. så slog jag på teven ist. och där visades Förhäxad. Det kollade ju
jag, thererese och mamma jämt på förut =) Inte ett avsnitt fick missas.
Tror jag sett alla förutom dom nyaste.
Detta var iaf. gamla, där Prue var med :P Så jag fastnade ju framför det
en sväng, men det var ett sånt avsnitt jag sett tusen gånger känns det som.
Så jag somnade om.

Onödig information :P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

vilket långt namn jag fick :P "Thererese" haha! men gud hur kan man sätta sig och kolla på tv när man vaknar mitt i natten? :O :)

2009-04-07 @ 09:50:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, oj då! ja, men jag fastnade. och nu får du tänka på att vi inte har som ni :P Vi har ju teven alldeles vid sängen så jag ligger där också kollar.. :P

2009-04-07 @ 16:24:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0