GALEN !!

Läste just en blogg. Hon går foto/film, alltså estet. Och esteternas
mössor var ju försenad?! Så då måste dom ju ha kommit idag efter
att vi åkt hem? :D
Hoppas, hoppas,hoppas!! Jag blir galen av att inte veta om dom kommit
eller inte?!?!
Egentligen fattar jag inte varför jag vill ha den så gärna nu!? :P Det är ju ett
tag kvar till själva studenten. Men man vill ju prova och ha den i sin hand.
Sen har jag ju beställt kläder också som jag vill ha.
Ja, jag beställde för dyrast i våran klass. haha :P




Aah! Nu får Pär komma hem så vi kan köpa pizza så jag kan stressäta lite!
haha :D

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag beställde nog bland dom dyraste jag med, tog det där kittet med glas, visselpipa m.m. + tröja och byxa och typ den dyraste mössan! :P men man tar bara studenten en gång i livet! :D

2009-04-02 @ 18:26:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, vi fick med champangeglas och penna och sånt i samma pris som mössan, i ett paket liksom. =) Sedan tog jag tröjpaket och ett par byor! :D

2009-04-02 @ 18:57:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0