GE MIG KLÄDER !

Har suttit och kollat runt på massa "dagens outfit" och sånt.
Jag vill ha nya kläder!!! Är så himla sugen på att köpa allt nytt!
Men är man fattig student så har man inte så mycket att spendera.
Tyvärr.. Min önskelista på HM.se har iaf. ökat kraftigt nu! :P

Jag vill ju så gärna ha dom där jeansleggingsen på Gina :) Men
300 kr. för ett par leggings tycker jag är lite väl mycket.
Jag är ju som sagt ganska snål också! haha. Men jag sitter tålmodigt
och väntar på att dom ska komma på rea! :D haha.
Sen vill jag ha nya "överdelar". Lite allt möjligt. så det är det som
ligger i min önskelista på hm. Tror jag ska visa den för mamma och
kanske tigga åt mig nått i födelsedagspresent! :P

I veckan ska jag iaf. gå på jakt efter nån fin top eller nå som man
kan ha när man ska göra nått. Typ på helger när man hittar på nå
kul, eller så =) Hatar att jämt ha fulast kläder!
Som igår, både Therese och Simone hade fina kläder på sig,
sen sitter jag där i mina jeans och nån random tröja!! usch!! :P haha.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Simone

Men, haha. Nää, jag tycker om tröjan du hade! Undrade just om den häromdagen, för jag minns att du visat en bild på den men jag hade aldrig sett den på. =)

2009-04-19 @ 15:08:23
Postat av: amanda

jaaa, ibland så :) sen brukar jag vara hemma ibland på helgerna

2009-04-19 @ 15:24:42
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, jag gillar den också. men den är så "vardaglig" :P haha

2009-04-19 @ 15:46:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

runt en hundring skulle jag tro :)

2009-04-19 @ 16:20:55
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjingeling!



Ja du visst tycker man att man aldrig har nåt nytt och fint att ta på sig? Kul att uppdatera i garderoben lite grann ibland.Päran får väl skjuta till en slant till lite shopping tycker jag, ha ha hälsa han det från mej.



Jag jobbar 24 timmars igen sitter och kollar bloggar och käkar fil, har slutat med kolhydrater och socker nu har kört det i snart tre veckor.Tror jag behövde socker avvänjning ha ha.



Kram kram på dej

2009-04-19 @ 21:07:25
Postat av: ella

Tjingeling!



Ja du visst tycker man att man aldrig har nåt nytt och fint att ta på sig? Kul att uppdatera i garderoben lite grann ibland.Päran får väl skjuta till en slant till lite shopping tycker jag, ha ha hälsa han det från mej.



Jag jobbar 24 timmars igen sitter och kollar bloggar och käkar fil, har slutat med kolhydrater och socker nu har kört det i snart tre veckor.Tror jag behövde socker avvänjning ha ha.



Kram kram på dej

2009-04-19 @ 21:07:57
Postat av: Emma Viklund

Jag vill med ha såna där snygga jeansleggings på GINA men har inte blivit av att jag köpt (är med en fattiglapp iof).. Jag tycker med att 300kr för ett par leggings är dyrt.. Även om det är i jeansmodell.. Det är ju bara ett gina märke liksom :)

2009-04-19 @ 22:34:06
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Ella: haha, ja. men han betalar så mycket annat så det behöver han inte göra tycker jag :P haha.

Jasså? Det låter jobbigt det, haha. Jag skulle också behöva en socker avvänjning, äter alldeles för mycket sötsaker :P

Kram kram!



Emma:Ja, precis! Jag väntar och hoppas på att dom kommer på rean senare :D

2009-04-20 @ 06:19:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men det var ju bara för att ska skulle ut :) men jag fattar vad du menar :) fast jag tyckte det du hade var fint med :) jag älskar den där tröjan jag med, tur att jag oxå har en ;)

2009-04-20 @ 07:25:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0