INTE MIN DAG

I morse när jag klev upp, mådde jag hur bra som helst.
Var inte ens trött. Sedan skulle jag självklart bara trycka i mig
en liten godisbit som var kvar sen igår. Och vad händer? Jo, jag
börjar må illa som aldrig förr!
Inte blev det bättre av att åka buss heller, speciellt inte när en
som luktar rök kommer in.
Sen fick jag huvudvärk och började kallsvettas. Fy!
Fick sms av Karro som säger att hon missat tåget och kommer
nog inte förren elva (vi skulle åka till skolan till 8) och Elina var
dålig förra veckan, så då tänkte jag att det var väl typiskt att jag ska
måsta sitta och vänta själv.
Men som tur var behövde jag bara vänta en timme, sedan kom Elinis =)
Då började jag bli hungrig, eftersom jag inte fick i mig nån frukost.

Sedan "hjälpte" vi vaktmästarna att bygga podiet. Och med hjälpa menar
jag att sitta och titta på och komentera något ibland, haha.
Musiken blev även klar idag. Skönt! Ibland passar det inte alls ihop, men
jag tror det kommer bli bättre när vi kör igång!

Ja, sedan gick jag och Elina till bussen, för att åka ner på stan. Och då
började helvetet. Inte nog med att jag mår illa och har världens huvudvärk,
så får jag hur jävla ont i ryggen som helst. Känndes som jag gått en heldag
på stan. Ibland känndes det inte ens som att jag kunde andas normalt.
Och det gjorde ont när jag stog och när jag satt. Kännde mig som en gammal
kärring. Några tillfällen kännde jag faktiskt för att börja grina, så jävla ont
gjorde det.
Gick på stan med mamma sedan, köpte alvedon. Men det hjälpte inte så
mycket. La mig ner på golvet när vi gick på toa (fräscht jag vet :P) för att räta ut
ryggen lite, då blev det bättre. I kanske 30 sekunder, sedan gjorde det lika ont
igen.
Så det känns som jag förstörde mammas tripp till stan. Tror hon hade velat gå
mer. Men hon fick då en present iaf :D Hon fyller ju år om en vecka :)

När jag kom hem gjorde det inte så mycket ont längre, men det känns som att
det är påväg tillbaka. Även huvudvärken sitter i, det har den gjort hela dan.
Så nu ska jag bara städa lite sedan ska jag lägga mig i sängen och vila.

Försöker även få igång min dator. Köpte en kabel idag. Men inte fan funkar det!!
ÅHH! Hatar när det inte funkar som det ska, det är alltså internet jag pratar om.
Vart är Patrik när man behöver han? :D haha.
Men Pär skulle titta på det när han kom hem sa han. Hoppas han kan lösa det då.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Uffa.. Jobbigt =/

2009-04-29 @ 09:32:07
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja =(

2009-04-29 @ 09:50:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0