IRRITERANDE

Igår kväll/natt så ringde Pärs telefon hela tiden!! Säkerligen någon som
ville ha med han på Bergegårn. Men Pär låg där han låg och vaknade inte
av det :P Sen vill jag heller inte stänga av telefon hans?! Så jag fick lyssna på
Infinite mass - Bullet, hela kvällen! haha :D
Men sedan 01.15 så ringde min telefon. Ett nummer jag inte kännde igen.
Tänkte att dom gav väl upp och ringa på Pärs telefon och försökte få tag på
honom genom mig.
Men sedan idag när vi kollade vem det var på hitta.se, så visste ingen av oss
vem det var?? Irriterande.. vem var det? vad ville han? Ringde han fel? Äh, aja!

Idag ska vi äta Tacos/enchilladas. Mums! =) Så jag åkte ner till Mamma och pappa
och hämtade köttfärs. Dom brukar jämt ha på lager, annars är det ju bara att åka
till farmor (som har hela frysen full) och hämta.
Jag måsta ju även leka med kattungarna lite. Dom har blivit så himla stor, haha. Det
skriver jag efter varje gång jag varit ner, men dom växer som tusan!
Nu springer dom omkring också =) Mamma/pappa har gjort en öppning på lådan
så dom kan springa fritt. Och det gör dom verkligen, såå söta! =)
Sedan åkte jag igen, men då ringer Pär och säger att han ska ut och åka fyrhjuling
några timmar. Jahapp, inte så kul att åka hem till en tom lägenhet. Så jag vände
om bilen och åkte tillbaka! =) Lekte med kissarna lite mer.
Sedan började jag även leta kort till studentskylten. Men det fanns inga roliga?! =/
När Therese letade till sin skylt sa hon att det fanns mycket roliga kort på mig.
Men jag hittade ett som är ganska roligt.
Men men.. Får leta vidare =)

Detta var det enda kort jag tyckte var lite småroligt:


(Jag till vänster)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag hatar när det ska ringa folk på natten... det gör det ofta på andreas telefon på helgerna. jag vill bara ta telefon och slänga den i väggen. och jämt är det dom helgerna jag jobbar oxå. inte nog med att man sover mindre på helgerna ändå utan folk ska ringa fyrtioelva ggr och väcka en oxå. om man inte får nå svar efter 2:a gången så ger man väl upp.. men näe dom bara fortsätter och fortsätter! blir så förbannad. och jag har så svårt att somna om oxå. kan dom lixom inte tänka på att det är fler som vaknar.

2009-04-11 @ 17:17:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Ella

Guuud vad du var söt även som liten så himla gullig..

Nu ska vi grilla och ta nån öl och bara mysa, vad gör ni då?

Har du tips på nåt bra att dölja ringarna med under ögonen ha ha



kram

2009-04-11 @ 17:50:07
Postat av: Ella

Guuud vad du var söt även som liten så himla gullig..

Nu ska vi grilla och ta nån öl och bara mysa, vad gör ni då?

Har du tips på nåt bra att dölja ringarna med under ögonen ha ha



kram

2009-04-11 @ 17:50:24
Postat av: Nathalie

Therese: JA! jag hatar det! jag har också skitsvårt att somna om. Dom kan väl tänka på vad klockan är innan dom ringer!



Ella: Det lät väldigt trevligt det, måste jag säga :) Vi har käkat lite tacos, ska nog bara ta det lugnt ikväll framförteven =)

haha, Nja. Jag använder concealer :P Men det ska ju finnas nån sorts kräm som ska ta bort mörka ringar under ögonen. Men jag vet inte vart man får tag på det?! :P Kram kram!!

2009-04-11 @ 20:06:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

NEEEEEEEJ! Jag dör. Fan vilken söt tjockis du var/är ;) Maha. <3

Uuusch och blä.. jag saknar dig Knotan.

2009-04-12 @ 03:45:37
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja tjockis var rätta ordet :P Jag saknar dig meed!! <3 <3

2009-04-12 @ 07:59:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

ååh man vill bara gosa med dig!! du va ju så himla tjock & söt!! :))

2009-04-12 @ 09:50:57
Postat av: Nathalie

haha :D

2009-04-12 @ 10:03:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Men gud va söt du var :D ååå...

2009-04-15 @ 15:01:17
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0