MÅNDAG

Idag hade vi prov i Arbetsmiljö och Säkerhet. Det gick väl sådär.
Orkade inte plugga igår så jag pluggade i morse den timmen jag
ändå måste vänta.
Sen Form, och jag säger då det. Jag ska aldrig mer i hela mitt liv
sandpappra! haha. Håller på göra en skål (otroligt ful, föresten).

I morron har vi bara en lektion, och där är det också prov. På kristendomen.
Så det blir väl en kvarts lektion antar jag. haha. Jag förstår mig inte på folk
som sitter i flera timmar med ett prov?!  Aja..
Så jag  funderar på att ta bilen in i morron. Annars måste jag gå och döda
tid
på stan innan bussen går. Och det orkar jag inte.
Hade tänkt åka ner till fjärn och hälsa på också.. Så då åker jag nog direkt
ner dit. Hinner vara där lite längre då också =)

Men nu ska jag laga till nån middag tills älsklingen min kommer hem :)
Idag får vi nöja oss med köttbullar (falafel för mig) och makaroner, orkar inte
göra nått annat.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad är falafel?

2009-04-06 @ 16:41:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men ja.. jag vet inte. haha. Men typ vegetariska köttbullar av nå slag. med grönsaker och grejs i. Är mycket godare än vad det låter =)

2009-04-06 @ 17:43:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: ella

Tjingelng!



Hoppas det går bra på proven föe dej. När tar du stundenten vilket datum?



Vad du skämmer bort älsklingen din med lagad mat nä han kommer hem från jobbet.

Men det gör ju jag oxå varje dag, ha ha ha. Ja karlar dom blir bortskämda dom.



ha en bra kväll och hälsa lillebror!

Kraam.

2009-04-06 @ 17:44:09
Postat av: Sara

Falafel är kikärter som man mixar och steker/friterar =P Jättegott! Speciellt om man gör dem själva =) Det kanske du gör? =)

2009-04-06 @ 17:52:03
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Linda F

Det blev falafel för mig oxå idag...visst är det gott.

2009-04-06 @ 18:14:39
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ella: Jag tar studenten den 12 juni =)

hahaha, ja dom blir ju det! Men det är kul att skämma bort också, tycker jag :P

Desamma, det ska jag göra! =) Kram kram!



Sara: haha, ja, jag har ingen aning. Vet bara att det är gott! :P Nej, nej. Jag köper färdiga, lättast så :P



Linda: Ja, det är verkligen jättegott! =) Är så less på köttbullar så då är det bra med falafel =)

2009-04-06 @ 18:50:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0