MORRN MORRN

Det vart en lugn kväll igår :) Var till Therese och Andreas en sväng,
och lämnade av alla vänner boxar (buhuuu) :P Nu är det alldeles
tomt under teven. Men nu börjar vi om igen, haha. Jag undrar hur många
gånger vi kollar på vänner om och om igen. Eller jag undrar hur många
gånger JAG har gjort det, för det var ju jag som gjorde Pär fast också :P
Iaf. säsong 9 som vi har haft längst. Känns som jag kan alla avsnitt och
alla repliker utantill snart :P

Sedan åkte vi hem och kollade på "master & commander", som vi lånade
av Terra och Ferra. Bättre än vad jag trodde iaf. Såg ut att vara skittråkigt.
Men den var helt okej.

Sedan blev det Singing bee, haha. Jag älskar program där folk gör bort
sig! :P Efter det var det "the beach" som jag ville se, men var alldeles för
trött. Så jag somnade. Vaknade väl till lite då och då, när Pär puffa till en,
snarkar som vanligt :P
Sista gången jag vaknade så hittade Pär nått roligt att kolla på iaf =) En
ståuppare, Pablo eller vad han heter. Skitkul! hahah :D

Nu ska jag göra i ordning kött och majs och lägga det i marinad. Vi ska
nämligen grilla med Jimpan och Simpan ikväll! =) Andreas också?!!?
Vet inte riktigt vilka, men simone och jimmie är det iaf, av vad jag har hört! =)
Hoppas det inte blåser lika mycket som igår bara. Då är det ju inge kul
att grilla..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, och Jimmie skulle handla, tror du att han köpte majs då? Neeej! Haha XD

2009-04-18 @ 09:57:48
Postat av: Nathalie

Haha, men ni kan ta av oss om ni vill! =)

2009-04-18 @ 11:15:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0