ONSDAG

Mamma och pappa skulle åka bort idag. Typiskt, jag som skulle ner
och hälsa på. Men dom kanske skulle komma hem efter ett litet tag,
eller så blir dom längre.
Men jag åker nog ner ändå. Fast jag väntar ett litet tag.
Kan ju alltid mysa med alla katter. Sen måste jag skicka iväg lite skolarbeten =)
Har ju bara skit wordpad på denna dator.
Nu har jag suttit och skrivit klart min rapport iaf. Jag skrev om könsdiskriminering.
Tänkte först skriva om, om det fanns rynkkräm för män. Har ni någonsin sett
någon sån reklam? Nej, inte jag iaf. Bara för kvinnor. Dåligt! :P Men det fanns
inte så mycket att skriva om där, så jag tog könsdiskriminering ist.
Nu ska jag ta tag i rockabillyn. Sen blir det till att komma på något att prata om på
muntliga delen i svenska nationella. Usch, jag vill inte. Börjar gruva mig nu =/
Men jag tror jag vet vad jag ska prata om, måste bara komma på VAD jag ska säga,
och vilken bild och vilken text jag ska ta.
Men det kanske jag gör i morron..



Sen ska jag väl ta reda på disken. Förut när vi inte hade någon diskmaskin så
var man så lat. "Usch, vad jobbigt det är att diska, tänk om man hade en diskmaskin."
Men nu när vi har diskmaskin så har man blivit ännu latare. Nu är det så jobbigt att plocka
i den. haha :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

det finns visst rynkgrejs för män, det går ju på reklamen ibland... kommer dock inte ihåg vad det är för märke. sen har den väl fler funktioner än bara det men det finns iaf...

2009-04-15 @ 21:16:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaha.. det har inte jag sett iaf =)

2009-04-16 @ 09:04:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0