PJU!

Usch vilket krångel! :P Men nu är det klart!

Jag har kommit på en sak som ska göra mig mer motiverad att städa.
Jag klagar ju jämt på att det blir stökigt så fort i en etta, för lägger man
fram ett par brallor på fåtöljen/golvet så ser det stökigt ut.
Ja, men då är det bara att plocka bort det, sedan är det rent! haha :D
jag behöver ju faktiskt inte ta en storstädning varje dag! Bara man går
och plockar lite. Eller helst ska man ju plocka bort det efter att man använt
det. Men det har vi sagt många gånger att vi ska göra. Men det hålls aldrig.

Ja, men tror ni inte att jag glömt häftet till nationella provet i skolan då????
JO! Fan, jag var så jävla säker på att jag hade med mig det hem?! Men jag
hittade det då inte. Aja, ska inte ha det förrens på fredag så jag får väl fixa
det nån dag till veckan ist. då.

Just nu sitter jag och väntar på Mamma. Sedan ska vi åka på Ica och handla.
Pär har beställt pastagratäng till middag idag :) Jag tror jag aldrig ätit det, så
vi får väl se hur det smakar :P

Snön har ju iaf. redan smällt bort, den som kom idag alltså. Det är ju bra.

Var även ner till sörfjärn idag igen :D Så tråkigt att sitta hemma och inte göra nånting.
Och när mina pluggningsplaner gick åt skogen så drog jag ner. Sen är det ju
mycket för att leka med kattungarna också. Måste passa på medans dom
fortfarande bor kvar där. Sedan kommer Therese att få mycket besök iaf! haha :D
Men idag var alla så himla leksjuk. Dom hoppar rätt upp i luften och biter och naffsar
på en! Såå söt! =) Även att jag tror Zipper kommer bli ett matvrak. Idag letade han
efter mat nästan hela tiden :P

Näe, nu måste jag ringa och höra om mamma kommer ihåg mig! :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0