PJU!

Skulle ha behövt städas och tvättas här nu. Men det blir så sent till
att tvätta. Orkar inte springa upp och ner hela kvällen. Pär skulle ju
ha arbetskläderna tvättad, men dom har han ju på sig nu och är inte
hemma =)

Och som vanligt nu på kvällskvisten så börjar jag bli sugen på nått sött.
Fy! Jag kommer rulla fram snart om jag inte slutar med att småäta hela tin.
Men jag ska plocka lite disk och kläder nu så jag håller mig sysselsatt.
Sedan får jag väl ta mig nån frukt :P
Men ni vet ju hur jag är. Och det står en skål med ostkrokar på bordet, som
jag köpte till Pär igår. Men jag ska hålla mig i från dom. Jag ska! :P

I morron kanske det blir en promenix med mamma. Hon sa att hon skulle
börja gå ut och gå med mig. Antingen får hon komma upp hit eller så åker
jag ner :) Och i morron ska jag ju ner till fjärn så då blir det nog att vi går en
sväng, om hon vill dvs.
Hon brukar jämt fråga mig om jag vill gå ut och gå när jag är där, men jag är
jämt för lat. Men nu ska jag bli redo för beach 2009. haha.
Kanske tom lånar träningscykeln hennes en sväng. Men det blir väl i 2 minuter
sen är jag less. Som vanligt.. Sen vill jag ju se resultat direkt!
Näe, jag är nog ingen träningsmänniska.

Men nu ska jag sluta tjata om träning och äta nyttigt, för jag skriver det jämt men
håller det aldrig! Så, slut!

Ha en trevlig kväll, allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese

vad du tvättar hans arbetskläder ofta!? det är väl ganska onödigt när sånna har en tendens till att bli smutsiga hela tiden... :P

2009-04-06 @ 21:56:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men dom får inte vara för lortig när han jobbar. Eftersom han jobbar vid vägar så måste han synas bra =)

2009-04-07 @ 06:45:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0