RÖDA MÅNDAG

Igår åkte jag, mamma och Therese till Birsta. Jag var på jakt efter
en studentklänning och en jacka.
Hittade just ingenting, tycker jag. En topp på H&M, det var det enda.
Sedan hittade Therese en klänning på Kappahl, av alla ställen. Tror
jag aldrig köpt något där, tycker inte om den affären.
Men den var fin iaf. =) Så det fick bli den. Får se om jag lägger upp
nå bilder sedan så ni får se =)
Men nån jacka hittade jag då inte..

Sedan på hemvägen så stannade vi till på Kvantum och handlade.
Jag var så sugen på att grilla, så det blev det.
När jag kom hem började både jag och Pär att städa :D Pär var less
på alla backar och kartonger som stog i köket. Så kartongerna for i soptunnan,
och backarna tog vi med till Ica och pantade. Köpte även en ny.
Sedan skulle jag öppna termosen som stått sen långfredan, och diska den.
Mm. Det gick ju bra. Haha. Den öppnades med en smäll och stanken var
fruktansvärt! Inte visste jag att det jäste?!?! haha. Det var oboy i den.
Så det var bara att slänga den. Så nu är jag skyldig Pär en termos också. :)
Men den stanken, den var inte trevlig. Det värsta jag luktat på nästan. Usch!

Vi hyrde en film också, Australia. Den var bra =)



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

fan vad läskig ungen såg ut, ser nästan ut som en häst, för ansiktet var så stort.. :O alltså seriöst jag blir nästan rädd när jag kollar på bilden... blä!

2009-04-14 @ 09:44:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja! Nu när du säger det så :P Men han ser inte läskig ut i filmen =)

2009-04-14 @ 09:55:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

den hyrde vi igår också, den var mycket bättre än kag trodde den skulle vara :)

2009-04-14 @ 19:02:58
URL: http://karoliner.devote.se
Postat av: Nathalie

Ja, jag tyckte också den var bra =)

2009-04-15 @ 08:21:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0