SATANS PERKILE

Ja, idag var det ju som sagt Nationella i Svenska B.
Jag, Karro och Elina sprang ner på Kvantum först och köpte lite gotta :)
Sedan begav vi oss dit. Vi fick 9 ämnen att välja bland. Men det var bara
2 jag kunde tänka mig att skriva om. Jag skrev iaf. om hur man syns i media.
Typ lägga upp bilder på internet, vara med på alla dessa tv-program.
Men jag vette fan hur det gick?! :P Jag är jävligt nöjd med det jag skrev,
men sen vet man ju inte hur det rättas. Det räcker ju med att man kommer
av ämnet en liten bit så får man IG.
Men jag skrapade iaf. ihop 500 ord. Sakta men säkert :P

Vi vart iaf. klar klockan tolv. Jag som trodde man måsta sitta hela tiden.
haha.
Då hörde vi att alla fått sina studentmössor, eller några hade det iaf. Så vi
frågade Karro i våran klass (hon är med i studentkomiten). Och hon sa att
vi kunde hämta dom nu om vi ville, bara vi hade en vaktmästare med oss.
Så hon följde med oss och vi gick och kollade om det var nån vaktis där.
men såklart hade dom lunch från 12-13. Men vi väntade och sedan gick vi dit
klockan ett. Då ringer Karro till nån och får då höra att Esteternas mössor inte
kommit idag. ÅHHH! Dom skulle förhoppningsvis komma i morron. Hoppas,
hoppas, hoppas!!
=) Vill ju ha alla saker ju!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0