SLAPPT

Såhär ser mitt nya schema ut:



Skönt? Yes! :D Såhär ser det ut enda tills jag slutar. Dock kommer det nog bli lite
fler bildlektioner. Men det gör ingenting =)
Nu är det bara 5 veckor kvar, sedan är det helt slut! Otroligt vad fort dessa tre år
har gått ändå. Helt sjukt!

För övrigt så måste jag köpa en kabel till min dator. Så jag kan ha den, så får Pär ha
sin dator i fred. :) Jag har ju jättemycket bilder och skit här nu. Så då kan jag lägga över
mina bilder på min dator.
Men då måste jag ha en kabel. Så att jag kan få internet på min dator också :)
Jag undrar om Clas Ohlson har öppnat i hudik än?!
Såg att dom satt upp "skylten" iaf. Isf. köper jag nog en nästa vecka =)
Eller så tar jag trådlösa internet från mamma och pappa. Dom behöver ju ändå inte det.
Dom köpte det ju för att jag skulle kunna ha min dator uppe på mitt rum.
Fast det är lättare att bara köpa en kabel =)

Näe, ska man gå och ta en iskall dusch kanske?! :P Fan va varmt det är!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är öppet nu :)

2009-04-24 @ 16:52:45
Postat av: Sandra L

FY vad orättvist!! :P

2009-04-24 @ 17:23:32
Postat av: Nathalie

Anonym: Okej, då ska jag gå dit! =)

Sandra: haha :D Hur ser erat schema ut då? :P

2009-04-24 @ 17:24:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0