SOL, SOL, JÄTTESKÖNA SOL

Nu har jag bakat klart! =) Vet inte riktigt hur dom smakar.
Dom måste svalna först. Jag känner ingen smak när dom är
varm :P Men det går nog ner.

Har även legat i solen ett tag. Sköönt! =) Men eftersom våran
balkong är så jävla liten så får man ligga i dörröppningen, haha =)
Fast jag tycker det är så jävla tråkigt att sola. Jag blir rastlös, kanske
kan ligga still i 5 minuter. Sedan måste jag upp och röra på mig.
Lägger mig i 5 minuter, och sedan upp igen. osv. osv.
Är man med nån så man har nån att prata om så går det bra. :)

Men men, nu ska jag lägga mig i solen ett tag till innan den försvinner
från dörröppningen :D

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Dörröppningen =D

2009-04-25 @ 13:24:26
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja vad gör man inte för att få lite färg?! :P

2009-04-25 @ 13:46:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0