STÄDHUMÖR

Nu har jag nyss gjort i ordning kött och majs, samtidigt som jag
blev på städhumör, så jag torkade av alla köksluckor :) Nu tror jag att
jag ska fortsätta städa, när jag äntligen är på humör för det.
Och jag vet inte riktigt om vi ska grilla här eller vart vi ska vara?! Men
om vi ska vara här så är det ju kul att ha snyggt och rent! =)
Så det ska jag fortsätta med nu.

Varmt är det också. Den nedrans solen steker på. Så man måste ha dörren
öppen, även fast det inte är så jättevarmt ute. Men det är verkligen kokhett
här inne nu!

Aja, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

ja, det kan jag fixa! får fixa ihop nån dag :)

2009-04-18 @ 19:08:06
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0