TORSDAG

Såhär kommer min dag se ut:
Först har vi klassråd, där vi ska planera studenten :) Kul kul!
Hoppas vi planerar lite för karnevalen också. Och jag tänker
absolut inte vara "Esteter som rymt från ett mentalsjukhus"
HUR KUL ÄR DET? Jävla töntar...
Jag vägrar vara med ifall det bli valt, och jag kommer skämmas
för att gå i denna klass.

Aja, sedan blir det bild, då ska jag göra tryck, får väl se hur det
går.
Hål i 2 timmar efter det, då ska vi gå på jakt efter mössorna. och se
om dom kommit (om dom inte redan kommit på morron) Vi måste
även fixa lite med Pa'n.

Sen kulturhistoria. Där jag ska ta reda på om Rockabillyn, som ska
redovisas nästa vecka. Men det står ju knappt nått om det?!?!

Möte med Anja efter det. Känns som det inte finns så mycket att prata om,
vi står still. Åhh, irriterande! Jag hatar att inte ha gjort det som ska göras!!

Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! Esteter som rymt från mentalsjukhus.. det skulle ju vara skoj att se =)

2009-04-02 @ 13:50:06
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, verkligen inte. Och det blir itne det heller :D haha =)

2009-04-02 @ 16:29:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0