VÄRME !!

Förut när Pär skulle åka iväg stog han och funderade på om
han skulle ta en tröja under jackan eller inte. Han brukar ju
ha underställ, tröja och sedan jackan.
Jag sa att han kunde ju iaf. ta med en tröja utifall det blev kallt.
Men jag tror absolut inte han behöver den! :P

Jag gick nyss till ICA och skulle handla grillgrejer. I enbart ett par
leggings (i vanliga fall brukar jag ha 3 par nu på vintern/våren),
långt linne och en kofta över det. Och jag höll på svettas ihjäl på
hemvägen! Faan vad härligt! =)
Nästan så att jag vill gå ner till förådet och hämta upp en stol till
balkongen. Men jag vet att jag inte kommer sitta där nå länge ändå.
Plus att jag har annat att göra.

Och när jag kom in i lägenheten var det bastu! Det spelar ingen roll
att jag har alla fönster + balkongdörren öppen. Det är lika varmt ändå!
Solen som ligger på och värmer. Men jag klagar inte, absolut inte! :D
Hoppas det håller i sig ända tills studenten, då vill vi ha sol och värme, tack! =)

Det känns iaf. onödigt att gå och duscha nu. Känns som att jag kommer bli
svettig direkt igen, haha.
Får väl duscha precis innan vi åker iväg och grillar då kanske =)

Och inte en enda geting har jag sett till idag :D Det är bra!

Njut av solen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0