WHAT TO DO ?

I morse vaknade jag av Päran :P Han kunde inte sova. Fråga vad
klockan var. Han visste inte, men trodde inte det var så tidigt.
"säkert tjugo i sju!" sa jag. Kollade på klockan. Jag hade fel. Den var fem i
sex!!!!
:P Inte konstigt att jag var trött.
Men båda somnade om efter ett tag :) Brukar ju jämt vakna vid åtta.
Perfekt till Biggest Loser börjar. Men idag hann jag bara se sisa halvtimmen.

Käkade lite frukost. Och nu har Pär precis åkt iväg för att åka fyrhjuling.
Sedan idag blir det grillning hos Micke och Linda. Om jag förstod allt
rätt?! =) Trevligt! Och gott! :D haha.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Bara ta det lugnt =) Kanske baka.
Jag ska baka kakor, vet inte riktigt vad dom heter, men som kolakakor fast
choklad, och med pärlsocker på. Då vet väl alla vad jag menar? =)
Sedan ska jag baka Brownies, men inte idag :)

Soligt och fint är det ju också idag. Man kan ju ta en promenix. Men jag
har kommit på varför jag inte gör det.
Jag tycker inte om att gå, när alla kan se en. Jag känner mig dum. Jag
vill ha nån med mig isf.
Får åka ner till sörfjärn, för där finns mamma att gå med. Men om inte hon
har lust eller inte är hemma, så kan man alltid gå där själv också =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0