FRUKOSTTV

Nu ska jag snart gå och göra lite frukost =) Men jag väntar alltid
till 9.40. För då börjar Rachel Ray! haha =) Nu är det ju bara teveshop.
Och jag tycker om att ha något att kolla på medans jag äter frukost, det
värsta jag vet är att sitta vid middagsbordet och äta själv.

Idag ska jag ner till fjärn igen :) Ska slänga in lite ved, om det inte blir regn
då, som det ser ut att bli nu =/

För övrigt så längtar jag till julen! :D Hörde att någon skulle släppa en julskiva
Vakna med the voice idag. Och då fick jag julkänslor! haha =) Nu är sommaren
över, då kan lika gärna julen komma på engång =)
Men något jag verkligen inte ser fram emot är snön och kylan. Fy fan! Jag längtar
heller inte tills man ska iväg med bilen i det vädret. Skotta av bilen, skrapa rutorna,
nästan vrida av nyckeln i låset som frysit, stå och rycka i dörren i evigheter som frysit
fast, skrapa rutorna på INSIDAN, ha fläkten på det högsta som går för att undvika att
hela bilen immar igen (vilket inte alltid funkar)
Näe fyy!! Jag vill inte ha vinter, jag vill verkligen inte!!

Sen gruvar jag mig väldigt väldigt mycket tills det börjar regna på vintern. Ni missade
väl inte förra vintern när jag skulle skjutsa Pär ner till Arne och det var GLASHALT!
Nu menar jag glashalt! Jag körde 20 och sladdade ändå! Bromsa var ju inte ens att
tänka på, då hade jag hamnat i diket!! Det är nog det värsta jag varit med om i bilväg :P


Näe, frukost var det!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0