BILDER


Den med lock vann jag på "Leken" vi gjorde på julafton. Dom andra tre skålarna
fick jag av mamma och pappa i julklapp :) Jag har en såndär med lock, fast en
stor. Så jag är glad att jag fick lite mer av samma "sort" :P



Väggordet :) Det blev inte i hallen. Det kom inte riktigt till sin rätt där, syndes inge
bra tycker jag :) Och det ska ju visas! Så det fick sitta i rummet ist :) I love it!



Tavlorna jag fick av Therese =) Dock är dom MYCKET finare i verkligheten!
Mycket finare färger och mycket finare allt som allt! Det skär i hjärtat på mig att dom
fortfarande ligger kvar i kartongen =/



Ljuslyktorna ! =) Den första fick vi av Pär syster m. familj. Jättfin! Och RÖD! =) Älskar rött!
På andra bilden fick jag två små av Therese :) Lika som den stora jag har fast små :)
Den tredje vann jag på spelet. Och den är jag nöjd med! Skitsnygg! och även den RÖD ;)



Örhängena jag köpte :) Men dom är mycket finare i verkligheten, lila och rosa
färger liksom. Fanns bara ett par kvar och jag tyckte dom var så fin :)
Och tillsist träningscykeln :) Ser inte mycket ut för världen men det är ju inte hur
den ser ut som är viktigt ;)

Detta var lite av det jag fått i julklapp m.m. Orkar inte knäppa på allt :P

Kommentarer
Postat av: kulturella

mina hänger i taket.... förstår inte... men fina,,

2009-12-30 @ 14:02:05
Postat av: Simone

Åå, fina örhängen =) Jag har något liknande fast hårspännen, så fiina =)

2009-12-30 @ 15:57:01
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: ella

Hej blev ju fint med väggordet där:).. jag ska köpa ett till hem jag med älskar väggord.

Gott nytt år på er! kram kram

2009-12-30 @ 16:12:21
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, jag gillade dom! Jättefina färger =)



Ella: Ja, jag älskar det! =) Gott nytt år på er med! Kram Kram!

2009-12-30 @ 16:42:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0