DAMN IT !!

FAAAAN! Jag glömde köpa ett armband idag. Åhh, kollade efter
armband hela dagen. Sedan när vi svängde in till stan på hemvägen
så hittade jag ett (eller flera, fast det köps som "ett") på H&M som jag
ville ha. Men tänkte att jag skulle kolla på fler ställen först.
Men tror ni inte att jag helt glömde bort att köpa det innan vi åkte då?? JOO!

Inte finns det på internet heller. Men det var typ två svarta breda "hårda"
armband, sedan ett par stycken silvriga "tunna". Var faktiskt jättefint.

FAN! Nästan så jag vill åka in i morron bara för att köpa det, haha! Men det
känns onödigt. Då blir det ett dyrt armband. :) Och det fanns bara ETT kvar, så
det kanske inte ens finns kvar.. (eller det fanns fler fast i annan färg; Guld och
brun, men det svarta + silver var finare! =( ) Åhh, vad irriterad jag blir!! =(
Aja, inget att göra åt!


DAMT IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0