KALLT

Först och främst måste jag bara säga en sak om Idol Eriks flickvän.
När hon stog kvar på scenen jättelänge, visst jag tyckte också det var lite
pinsamt För Henne! Och att hon stog och dansade och sjöng gjorde ju inte
saken bättre, haha. Men nu har det fan blivit för mycket! Herregud, när
tidningarna börjar skriva om det och det har startas en Facebookgrupp mot
henne "Eriks flickvän kliv av scenen" eller nått sånt heter den. LÖJLIGT !
Som sagt, jag tyckte också det var pinsamt, men jag tror knappast hon tänkte
på det "Åh, nu ska jag sno Eriks ögonblick!" "Nu vill jag synas i teve lite".
Näe, hon var väl glad för att hennes Pojkvän hade vunnit idol och hon var
stolt över han.
Så, nu har jag sagt det! haha.

Igår var det ju tredje advent :) Det börjar närma sig. Vi "firade" det genom ett
litet julbord. Och för mig blir det som varje år, prinskorv och potatis. Blä! :P haha
Pär lassade på köttbullar, korv, potatis, gravad lax, sill & leverpastej.
Det enda jag åt var korv och potatis. Resten är jag inte så förtjust i. Det som jag
äter på julbordet är; Skinka, ÄGG (MUMS :P Med kaviarröran på!), Rörost, korv
och potatis. Och en aning leverpastej skulle jag kunna tänka mig =)
Men inget av det hade vi (förutom korven och potatis då) Skinkan hade vi aldrig
hunnit gjort klart och rörost kan jag inte göra, har ingen sån mjölk att göra av ändå
ifall jag kunde göra det haha, och ägg tänkte jag inte ens på.
Nu vill jag ha ett riktigt julbord! =)

Det snöade ju igår också! YEEEY! =) Inte så mycket dock, men det ska snöa mer i
veckan. I morse när Pär kom och sa hej då så sa han att det var nio minusgrader! Brrrr!!
Nu när jag klev upp så var det sex minus. Hua!

Glömde berätta en sak när vi var till stan också :) När vi satt på Max och åt så åkte
det ambulanser och poliser förbi i högsta fart och med blåljus på. Då tänkte vi att vi
hamnar väl i nån , för att det har varit en olycka.
Men vi började åka och då var det verkligen HALT! Om pär bromsade allt som gick
känndes det knappt att han bromsade :P För bilen åkte framåt ändå. Eller ja, känns gör
det ju, men ni fattar?!?
Sen helt plötsligt ser man sladdspår ut i diket och en bil som ligger uppochner. Uscchh!
Hemskt tycker jag! Så vi tog det lugnt efter det :) "Sandbilen" var även ute och saltade
så det var nog halt den kvällen.
Jag sitter bara och väntar på att det ska bli regnigt nu på vintern så det blir glashalt, FY!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja herregud vad som ska överdriva! (med idol)



men!!! vi ska väl ändå äta nu till helgen eller? mamma hade gjort rörost...

2009-12-14 @ 10:51:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, jag vet.



Ja, det tror jag väl?! =) Vi hade ju inte ett "riktigt" julbord. Ska vi ta med nånting ??

2009-12-14 @ 11:45:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är löjligt, så fort dom hittar nåt att skriva om hugger dom direkt.

Vad gäller alla fjortisar som bloggar om det och hatgruppen och det är de antagligen bara svartsjuka, haha. Dom vill ju ha Erik för sig själv. =P

Silly, silly... x)

2009-12-14 @ 20:52:06
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis.. Bara för att ha nått att skriva om liksom :P

Haha, ja det tror jag med! :)

2009-12-15 @ 07:24:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0