FREDAGSKVÄLLEN

Igår kollade jag lite på idol, missade tyvärr i början. Men hann se Eriks
andra låt! Och det var väl huvudsaken! :D Fy tusan vad bra han är alltså!
Jag tycker att han var bättre på den låten än på första låten. Alltså han var
bättre på sin "utmaning" :)
Heaven tyckte jag var lite småtråkig. Kanske för att jag är så inihelvete less
på den låten så det finns inte :P
Han ska inte sjunga balader tycker jag :D Han ska sjunga rock!! Sååå bra !



Sedan under nyheterna började jag kolla på Dukes of Hazzard. Men jag slog över
fort som attan när jag insåg att idol börjat igen! haha. Då hade Calle redan gått vidare.
Och jag tänkte att Erik MÅSTE ju gå vidare, annars är det ju nått som är fel. För Tove
är inte ens i närheten så bra som han. Inte Calle heller för den delen..
Calle har jag aldrig tyckt om, men hellre han än Tove. För Tove har blivit en riktig liten
Diva tycker jag. Näe fy för henne!
Men en sak tänkte jag på igår när jag såg ett av Calles framträdanden, att han är ganska
likt Jack Black! HAHA =) I utseende och i beteende. Nu tänker jag på Jack black i School of
rock! :D Tycker ni inte?! =) (dock är dom inte likt när man kollar på bilder, men i sättet och
just igår så tyckte jag dom var lik :P)

Nu är bara frågan; Vem vinner? =) Jag tror stenhårt på Erik, Han har varit min favorit
ända sen "andra chansen" när han var med :) Go Erik! :D haha

Vem tror ni vinner ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0