HELDAG I BIRSTA

Igår åkte jag och Pär in till Birsta för han skulle handla julklappar :)
Även till mig, haha. Så jag fick gå för mig själv en stund medans han
gjorde det. Så jag gick och köpte julkort, klapp till farmor och ett armband.
Vart inte det jag egentligen ville ha, eftersom det inte fanns i svart i Birsta =/
Men detta var fint det också :)
Såhär ser det ut, fast i silver. Dock är det svarta bandet svart :) Och det
är inga färger (det turkosa). I like it! :)


Sedan gick jag och hälsade på Therese en sväng, för hon jobbade :) Hon sa att några
från idol var där och sjöng så jag gick dit sedan och kollade lite. Men dom hade nog inte
kommit än, för det var bara nå ungar som dansade?! :P
Sen var Pär klar så han kom till Birsta City, köpte presentkort och handlade lite på ÖB :)
Vart också en sväng in på Ikea, köpte lite nya bestick. Vet inte vart dom tar vägen men
det blir bara mindre och mindre hela tiden :P

Åkte också och handlade lite på Willys. Jag gillar inte Willys!! :P Då är ica maxi mycket bättre.

Middagen bestog av MAXmat! Muuuums! Alltså Delifresh kycklingmål säger jag bara! Har ni
inte smakat det så GÖR DET! :) Sååå gott! Och lökringar och smält ost! haha. Fettigt, javisst!
Men otroligt gott!

Även att Pär frågade mig påväg in till stan om jag ville ha en tatuering i julklapp! haha :D
"....NÄÄÄÄÄÄEE.. jag vågar inte!!hahaha" Hahaha :D Klart jag skulle vilja ha det! Men jag är
fessig! haha.

Det blev en lugn kväll sedan. Helkväll på 6:an! haha. Först två avsnitt av Scrubs, sen två
avsnitt av Simpsons, sen två avsnitt av Family Guy och tillsist två avsnitt av 2½ gubbe ! :D
Och inatt har jag vaknat flera gånger av att halsen SVIDER! Usch! Och även att alla tatueringar
satt sitt spår! haha. Det började med att Therese jobbade som frisör. Och hon tatuerade mitt
hår på nått vis. haha! Det blev iaf. Karl Alfred, hahaha. Men jag var riktigt nöjd och det var fint.
Men dagen efter var det bara rosa/gult/grönt. alltså inget motiv, bara slingor. Vilket inte var fint.
Vi gick och letade Therese och hon fick så lov att färga mitt hår! haha :)

Sen helt plötsligt så hade jag en tatuering på överarmen, gissa vad? Jo, KARL ALFRED! hahahaha.
Och jag var SÅÅÅ nöjd, haha Fy fan! Pär visste inte om nånting och jag var jätteorolig ifall han
skulle tycka om den eller inte. Fast jag själv var skitnöjd! :)

Men tro mig, jag ska ALDRIG tatuera Karl Alfred! haha. Men det fick mig att skratta lite när jag
vaknade :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha X) Karl Alfred X)

2009-12-13 @ 18:47:28
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

haha dom var ju inte ens där igår utan idag, haha! jag som mindes fel...

2009-12-13 @ 18:54:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: hahaha, jag vet!! :D



Therese: Men! haha =)

2009-12-13 @ 19:24:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0