JAG SER DET SNÖAR !

Idag frågade Mia ifall jag kunde hämta henne och skjutsa hem henne
en sväng. Javisst kan jag det! :) Hon följde även med hem hit innan hennes
tåg gick till Hudik. Fikade lite, sedan kom även Therese :)
Hon skulle hjälpa mig med pepparkakshuset, men det fick vänta tills Mia
hade åkt :P
Och vilket jävla skitgöra! haha, jag ska aldrig mer göra ett pepparkakshus
(kommer säkert göra ett nästa år ändå) Fy fan! :P Man "limmar" och "limmar"
men sitter det ihop? NEJ! :P Dock så blev det väl rätt bra till sist :)
Vi pratade även lite om Nyår (alla tre) och det är ju inte ens nån ide att hyra
nått ju. Alla ska ju bort ändå.. Trökigt! Jag ser inte ens fram emot Nyår nu..



Nu är det dags att fundera ut någon mat till idag. Men jag är inte alls sugen på nått. Blä!
Aja, får väl se vad som finns i kylen/frysen/skafferiet..

Snön har ju iaf. kommit nu! =) Härligt! Dock kommer jag snart bli less på den! När man ska
iväg nånstans och måste skotta av bilen varje gång. Suck! Sen kommer min bil bli inskottad
också snart skulle jag tro. Då måste man gå och göra "spår" åt hjulen, annars kommer jag
inte ut! haha =) Det kan bli en rejäl kant innan jag ska nånstans :P Näe, efter jul kan det börja
smälta bort tycker jag ;)


Dåliga bilder jag vet, men jag knäppte genom fönstret. Det är för kallt för att gå ut! haha =)

Kommentarer
Postat av: Therese

det blev ju 1000 ggr bättre än mitt iaf.!

2009-12-15 @ 16:15:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, du kan få det om du vill ;) haha

2009-12-15 @ 17:37:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men hallå, vadå "alla ska bort" på nyår?

2009-12-16 @ 11:42:21
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, endel skulle till Hassela och andra till hudik på krogen. =/ Så det är väl bara "vi par" som är kvar i gnarp! haha :P (eller som jag inte vet vad dom ska göra.)

2009-12-16 @ 14:51:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0