JULAFTON

Julafton började med att jag och Päran öppnade våra paket till
varann :) Men det har jag väl redan skrivit om tror jag.

Sedan började jag göra mig i ordning, och i år igen, sa jag att jag
skulle åka ner tidigt och hjälpa mamma med maten osv. Men inte blev
det så inte. Man tror att man har all tid i världen, men så blir det stress
i slutet ändå :P


Mammsen och Syrran :)

Ja, åkte iaf. ner och la klapparna under granen ;) Farmor, Therese och Andreas
kom kort därefter och då blev det glögg och pepparkaka/lussebulle. Och tillsist
kom Patrik. Då blev det mat. Och sedan det roliga spelet! haha.
Alla hade köpt en liten "extra julklapp" för ca. 50 kr (vi sa 50 kr. men om alla höll
det, det vet jag inte :P) och sedan la vi alla klappar i mitten av bordet och sedan
slog vi en tärning, den som fick en sexa fick ta en klapp. Therese hade turen med
sig då och kammade hem mest klappar :P Men sedan när vi öppnat alla så satte vi
klockan på 10 minuter och sedan fortsatte vi att slå tärningen, fick man en sexa då
så fick man ta vad man ville av dom andra :P (dock bara en åt gången, såklart :P)
Haha, det var så kul! Pappa hade turen med sig den omgången och när Therese
äntligen fått en sexa och tar en sak av mig, får jag en sexa direkt efter och tar tillbaka
den. "MEN TA AV PAPPAA!!!!" hahaha :D Det var kul! det måste vi göra om! :)




När det var slut så var det dags för klappöppning. Jag är supernöjd med vad jag fick!
Jag fick min efterlängtade träningscykel! Weeho! :) Och jag fick även SUPER fina
tavlor av Therese! Två bilder som hon knäppt själv, ska visa dom nån dag :) Superfin
var dom verkligen! Bilderna var ännu finare i stort format! :) Dock har jag ingen plats för
dom =(


Louie var trött mest hela dan! haha =)

Sedan blev det stressigt då jag skulle både upp på Gnarp och till Momma och Moffan.
Men jag ville ju åka till Momma och Moffan också! Träffar dom ju nästan aldrig =/
Sedan begav jag mig upp på Gnarp till Britta, där Pär och hans familj firade julen :)
Jättemysigt var det, med tomte och allt! :) Och fick även där jättefina klappar! Fick
bland annat ett väggord av Pärs syster med familj, och det är jättefint! Har alltid velat
ha ett, men aldrig tagit mig till att köpa. :) Så TACK för det!! :) Och även presentkort på
Ikea, ett steg närmare min matta! haha :D
Näe, men verkligen Jättetack för allt!

Jag vill tacka allihopa för alla fina julklappar, jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är! :)
TACK!

(har många fler bilder men orkar inte lägga upp fler, tar sån tid. Kanske nån annan dag
ifall jag har lust. Men det kanske inte ens är nån som orkar se nå mer julkort! haha)

Kommentarer
Postat av: Therese

osså jag illröd om kinder och näsa! Usch!

2009-12-29 @ 22:06:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0