KALLT !

Idag ska vi ju åka till Sundsvall :) Birsta! Mia skulle på Cubus hörde jag.
Och dit SKA jag med :D Måste ju hälsa på allihopa, dom är mycket saknad!!
Det kommer nog kännas konstigt att vara där igen :P Som varje gång jag
varit där nu. Man vill liksom börja plocka med nånting! haha :) Har även märkt
det i andra affärer "Nej men den här ska väl inte hänga här.." sedan går jag
och hänger den på rätt ställe! haha! Arbetsskada ;)

Nu sitter jag och väntar på att Katrin Zytomierska ska komma till Vakna med the
voice :) Höjdpunkten på varje torsdag! :D

Föresten! Hur vet man ifall man har svininfluensan!? Eftersom man inte får komma
till vårdcentralen eller till en läkare ifall man har det?! Hur ska man då kunna veta?
Och när folk säger att dom har haft svinis, hur kan dom veta det?! :P Man måste ju
få gå och testa sig, eller?!

Nu är det för övrig väldigt kallt ute :P 7 minus nu när jag var och kollade sist. Brrr!!
Och kallare kommer det väl att bli! haha, jag läste i en blogg att hon absolut inte gillade
kyla, sedan skrev hon såhär "Tänk om det skulle bli 20 minus i sverige!" Hallå??
Det är klart det kan bli 20 minus i sverige?? Har hon aldrig varit med om det eller ? :P
Det tyckte jag var lite småkomiskt! haha ;)
Men nu vill jag ha SNÖÖÖÖÖ !


och en sak till! Min bil har börjat vibrera IGEN! Åhhh! Vi har ju nyss balanserat däcken!
och nu är det fan värre än vad det var förut?! Jag förstår inte vad det är för fel?!
Fast det är bara ibland! Men nu är det när man börjar komma upp till 110, förut var det
när man kom upp i 120. Dock så är det inte hela tiden den vibrerar men ofta iaf.
Men men :) Nu är det ju inte så ofta jag kör på e4:an heller, så det får väl vara just nu :)
Fast idag ska vi ta min bil in till Birsta. AJA!

Nu FRUKOST!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan var vatten på hjulen som har frusit till is när du har parkerat, då kan det bli obalans. Sedan lossnar/smälter isen och då är det bra igen.



Det kallaste jag har varit med om är -33 grader, men det var på 80-talet.

2009-12-03 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0