KATTVALP!

Jag vill ha en katt! :) Katten är människans bästa vän, enligt mig ;) Det finns väl
inget annat djur som det är mysigare att gosa med?! Och när vi flyttar härifrån ska
jag ha en, eller två! :D Känns som att dom skulle bli så ensam om man bara har en.
Så två ska jag ha! :P

Här är en bild på Pärs kissemiss som han hade förut, sååå söt! Men tyvärr var hon
en sån som pissade i sängen VARJE DAG, så vi fick sova i bara påslakan Ofta! Vilket
inte var så kul :P

Men hon var rolig, haha. Lite skygg av sig men så söt. Hon låg i sängen med mig och
Pär engång och bara kollade på mig. Rätt i ögonen, Åhh så söt, tänkte jag. Men helt
plötsligt så hoppar hon på mig! haha, då lekte hon med ögonlocken när man blinkade.
Och på natten så var hon vild! Upp på sängen, ner på golvet, upp på soffan, ner på
golvet, upp på sängen osv osv. haha. Och i räääserfart också! :D


Är hon inte söt?! =)


Även att hon är en sån katt som har "tummar". Såå sött! Ibland fastnade klorna på tummarna
i varandra så fötterna fastnade ihop, haha. Sötnöt! Synd att hon inte var rumsren, annars
hade hon kanske fortfarande varit kvar här :) Men hade jag fått bestämma så hade hon varit
kvar ändå! :D Det går att lära dom, bara man vill!

Kommentarer
Postat av: Therese

naaw, nosen var ju jätte söt! såg lite platt ut nästan! :)

2009-12-02 @ 14:01:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, så söt!! :)

2009-12-02 @ 14:55:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: kulturella

det är en skogs katt.

2009-12-02 @ 15:16:19
Postat av: kulturella

damm å lamm stavas med 2 l va.

2009-12-02 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0