KILL ME !

Idag när jag vaknade ville jag helst bara försvinna! :P Efter att Pär åkt på
jobbet kunde jag inte somna om. Helt omöjligt. När jag kollade på teven så
kunde jag knappt hålla ögonen öppna, men när jag sedan blundade för att
sova så vart jag klarvaken?!
Halsen är värre, den gör nu ont också. Slem som bara den. Ont i huvet, mår
illa och är hungrig.
Och att må illa och vara hungrig samtidigt är inte roligt ska jag tala om. Man är
ju inte direkt sugen på att äta när man mår illa, men ändå så Skriker magen
efter något att äta.

det är lite bättre nu faktiskt när jag klivit upp. Det är väl alltid som värst på morron.
Men halsen gör fruktansvärt ont!
Om det hade kommit lite snö hade jag säkert mått bättre :P Men näääe. På lördag
skulle det bli regn igen. Men sen! Sen kommer snön! :P haha. Då skulle det också bli
minusgrader. Upp till tio minus en dag  såg jag :)
Men det hinner väl ändras tills dom dagarna kommer tänker jag. Men jag hoppas på snö
nu!

BLÄÄÄÄ! Jag vill inte vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0