LÅS

Idag tänkte jag åka ner till sörfjärn en sväng och hälsa på :)
Se om det kommit lika mycket snö där nere, snöar ju nu också.

Dock ska dom kanske byta lås åt oss idag. Jag vet inte riktigt varför?!
Men jag hoppas det blir bättre efter, för nu är det så jäkla trögt att
vri om nyckeln. Ibland tar det ett tag innan man kan låsa upp :P
Men jag har iaf. redan satt en av dom nya nycklarna på min knippa, haha.
Skulle inte vara så kul att komma hem åsså har dom bytt lås, och man
har bara den gamla nyckeln med sig :P

Måste handla idag också. Finns ingenting att göra mat av. Det fattas
nått till alla maträtter jag kommer på. Så igår fick det bli Pizza =) Dock delade
vi på en. Bra! Istället för att trycka i sig en hel själv. Fast inte hade jag sagt
nej till en hel! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0