MARDRÖM

Nu har jag klivit upp, efter att mamma väckt mig för andra gången!
haha :D Men andra gången vart jag chockad över hur mycket klockan
var så jag flög upp ur sängen!
Skulle handla med Crunchy och mjölk. Men jag råkade sno med hennes
mjölk igår när vi handlade, hahaha! =) Jag vet inte hur jag tänkte för dom
stog bredvid varandra i samma påse, och jag skulle bara ha en :P

Aja, jag ska väl äta lite frukost snart, sedan bege mig ut och skotta fram bilen
som jag inte ser fram emot. Det är 23 minusgrader idag. FY! Snön kommer
säkert vara frusen. Den på bilen alltså, vilket betyder mycket mer jobb att ta
bort den.. suck!

Iaf. så hade jag världens mardröm nu andra gången jag somnade om. FY!
Jag var hemma hos mamma och pappa och så ser jag Louie (våran älskade
tjockiskatt) komma gåendes och är alldeles sårig och "sönder". Han hade blivit
påkörd. Så jag ringde vetrinären och hon sa att vi kanske måste avliva han.
Fy tusan vad jag grinade! Lilla Louie!! Jag bar upp honom till soffan och gav han
mat och vatten. Som han fick i sig, så jag trodde han skulle bli bättre! Då skulle
jag ringa till vetrinären igen, men vi fick inte tag i något nummer, vi skulle kolla
i telefonkatalogen, men det var som att sidan med V på hade försvunnit! Så
irriterande!! Sen vaknade jag..
Inget får hända med min lilla Louie!!



Jag och Louie för ett par år sedan :) Sötis!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha sitter och glänser i solen på första bilden :)

2009-12-22 @ 10:26:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Å. Jobbiga drömmar. Hatar när man ska ringa nån och så gå det bara inte!!

2009-12-22 @ 10:28:27
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: haha, ja :)



Simone: ja! jag hatar det! kan nästan aldrig ringa till nån i drömmar..

2009-12-22 @ 13:48:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0