MELLANDAGS REAN!

Idag åkte jag in till Birsta med Mamma och Pappa. Vilket jag ångrade
lite i början av dagen. Pappa skulle på massa ställen och jag orkade inte
följa med in på alla dom så jag satt i bilen och väntade och väntade och
väntade.. Inte alls för roligt :P
Men tillslut kom vi till Birsta City, men då var mitt humör nere på botten.
Men det blev väl lite bättre sedan när vi kom till Cubus och såg all rea! haha :P
Jäklar vad rea dom hade alltså! Dock så köpte jag ingenting.. Snåljudas som
jag är. Jag vet inte vad det är med mig nu faktiskt men jag hittar nästan aldrig
något som jag vill ha längre?!

Letade iaf. en nyårsklänning. Jag ville ha en Billig och en Enkel. eftersom jag inte
vet vad vi ska göra på nyår vill jag inte slå på stort och köpa nån maffig och dyr.
Så vi kollade överallt. Hittade en på Cubus och en på Vero Moda som jag kunde
tänka mig. Men nääe, det var nått som inte var rätt! haha.
Så vi gick på H&M en sista gång. Hittade en jätteenkel och tråkig klänning som jag
tänkte att jag får väl ha då! Men så tar jag med en som jag kollat på förut men tycker
att den såg lite "tantig" ut. Tog XS för den såg så töjbar ut. Gick tillochmed och kollade
på S men tänkte, nääe, den är så töjbar att det räcker med XS. Där fick jag på käften!
XS var ju inte för liten, bara lite svår att ta av! haha. Men när jag ska gå och hämta S
så ser jag att det står en tjej där och vad tar inte hon om sista storleken på S??? ÅÅÅHH!
SKIT! Men då tog jag XS ändå! Jag får väl be Pär om hjälp när den ska av då! hahaha.
För den var verkligen snäv, korvskinn! :P Men den var faktiskt rätt fin! :)

Sedan hittade jag ett par örhängen som var jättefina! Jag använder aldrig örhängen,
bara ringarna jag alltid har i. Men dessa var så fin att jag inte kunde motstå dom! :)
Ska visa dom nån dag, orkar inte nu.

I övrigt tycker jag inte att det var så jättemycket rea. Bara massa skit! Utplockat kan jag
tänka mig. Men jag kommer nog aldrig kunna bli en sån som åker och handlar kläder för
1000 kroner på bara en sväng :P Inte till bara mig själv iaf. Förut hade jag kunnat gjort det
utan att tveka ifall jag hade haft pengar. Men nu är jag rädd om mina pengar :P Tycker inte
om att slösa och köper nästan aldrig nått ifall det inte är något jag verkligen vill ha :)

Nu är jag VRÅLhungrig, efter att bara ha ätit två rostade mackor i morse. Och nu är
klockan nio?!?! Men vi ska äta Pizza! :) 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu vet du hur jag har hafft det i 20-år när jag har följt med er till stan.

2009-12-30 @ 12:00:50
Postat av: Nathalie

jajaja.. :)

2009-12-30 @ 12:15:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0