MITT HÅR !

Ibland är jag så jävla less på mitt ogräs till hår att jag bara vill klippa
av det. Men en sekund senare tänker jag "Nej fan heller! Jag kan inte klippa av det"

Men jag erkänner att jag ibland är bra sugen. Det är så jobbigt att ha riktigt jävla
långt hår ska jag säga. Det blir jämt tovigt i nacken så man får stå och kamma
med fingrarna hela tiden känns det som, aldrig bara lent och fint!

Fast nu när jag bara är hemma så borstar jag aldrig håret :P och det får jag ångra
ibland när jag använt Volym mastern, då tupperar jag ju i hårbotten och sedan att
sova med det i nån natt och inte borsta ut tovorna.. Mm.. ;)
Dock så blir inte mitt hår överdrivet tovigt faktiskt.. Ganska lättskött! :P

Jag har också kommit på att nu när jag bara är hemma så tvättar jag bara håret en
gång i veckan. Tummen upp! Ju mer sällan man tvättar håret ju bättre mår det! :)
Så det blir bara tvättat när jag ska göra nånting, typ till helgen. Annars om jag gör något
om veckorna, t.ex. när jag var på Cubus så tvättar jag det två gånger i veckan. Mer
behövs faktiskt inte! Inte för mitt hår iaf.

Men jag skulle vilja åka till frissan igen! Vill göra mer ljusa slingor.. Men det får vänta
till våren :)

Lite bilder på hur mitt hår har sett ut:


(ingen speciell ordning)

Kommentarer
Postat av: Therese

den bilden till höger är finast!! vad hade du för specialare där? vet inte om det är för luggen, längden på håret eller färgen jag gillar den men jag tkr du ska göra det lite ljusare ändå ;)

2009-12-09 @ 07:08:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

den i mitten längst till höger? Ja, det gillade jag med. Det gjorde jag i harmånger. Första gången jag färgade underhåret ända från luggen. Men jag har försökt två gånger till att få så, men det blir aldrig likadant =/

2009-12-09 @ 07:40:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja den i mitten, glömde det haha! hmm... synd!

2009-12-09 @ 08:36:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0