MOTSATT EFFEKT

Jag kollade på "Du är vad du äter" idag. Och jag antar att hela idén med
det programmet är att man ska bli inspirerad att äta bättre och hälsosammare.
Men med mig har det helt motsatt effekt! haha.
När hon rensar ut det lilla godisförrådet som dom flesta har så tänker jag "Men
gud vad smart! jag vill också ha ett litet godisförråd! Då slipper man ju åka iväg
och köpa något när man är sugen" HAHA! =P

Sen idag var det ett par som jämt åt lite godis och gotta på kvällarna och FAAN
vad sugen jag blev på smågodis! Alltså då kunde jag inte sitta still för jag var så
sugen! haha. Inte så bra va ? :P
Så jag frågade Pär om vi inte skulle köpa nått gott till ikväll. Han ville inte ha något.
Men jag köpte lite smågodis till mig själv iaf! hahaha =)

Och på Statoil denna gång. Men jag tyckte inte det var nå mycket bra smågodis där..
Sen när jag går ut efter att ha betalat, ser jag att jag missat en hel sida med godis!
ÅÅÅHHHH! :P hahha :D Jag som ville ha små Centerbitar =P

Nu låter det nog som att jag äter godis hela tiden. Men det var längesen jag åt godis
på en vardag faktiskt. Kanske om det varit något kvar efter helgen, men inte mycket.
Men på helgerna tycker jag man får unna sig :)

Men jag tror alla i Gnarp måste tycka jag är världens tjockis som bara köper onyttiga
saker. Speciellt dom på ica och Pizzagubbarna. Det värsta var ju när en sa att vi var
"stammisar" på pizzan! haha (alltså en pizzagubbe). Snart kan jag väl ringa och säga
"Ja, hej det är Nathalie, jag tar det vanliga!" haha =D

Jag måste börja röra på mig faktiskt. Vi var ju ut och skottade runt bilarna förut idag och
jag blev sjöblöt i svett. 20 minusgrader och jag står och svettas! haha. Sen var det inte så
lätt att få därifrån bilarna heller. Pärs bil startade inte och dörrarna på min bil var igenfrusen
(som allt annat) bara en bakdörr gick att öppna.
Och jag måste säga att det är inte roligt att ha glasögon på sig ute när det är så kallt (tydligen)
dom immade igen hela tiden! haha :D

Jag hoppas jag får en träningscykel i julklapp :P Det har jag iaf. önskat mig. Annars köper jag
en själv. Såg en på nån sida som var väldigt billig :)
Det tror jag skulle funka bättre för mig än att gå ut och gå. Jag tycker inte om att gå ut och gå
så att folk ser mig. Träningscyken kan man ju sitta på medans man kollar på teven och bäst av
allt
, man får vara själv utan att folk ska kolla på en :P
Bech 2010, here I come!! hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho.. Men du, GODIS är GOTT och det får man äta när man vill =D hihi..

Varför tycker du inte om att gå ut å gå?

Det är ju superhärligt det tycker jag =D

Hoppas allt e bra :)

2009-12-19 @ 09:42:58
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är väldigt gott! haha =)

Jo, jag tycker om att gå ut och gå, men inte själv :P VIll helst ha nån med mig, annars känns det som att folk bara kollar på mig ;) haha.

Allt är bara bra här! Hoppas allt är bra med er också :)

2009-12-19 @ 10:54:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Jack

Thanks

2009-12-19 @ 13:20:40
URL: http://www.dincercam.com
Postat av: Linda

Jo allt är bara bra med oss :) hihi. Ja jag förstår hur du menar med att gå ut å gå själv :P



Ja Andrea är världens sötaste :)

likt sin mamma xD moahaha!

2009-12-19 @ 15:58:13
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jack: Huh ??



Linda: Härligt att höra :)



Ja, absolut, ni är lika fin båda två :)

2009-12-19 @ 16:06:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0