SLÄPP UT MIG !

AAAHHH! Jag blir galen av att bara sitta inne hela tiden. "Men gå ut
då" NÄE! :P Vad tusan ska jag göra då? Gå ut och gå? Ja, men jag tycker
som sagt inte om att gå ut och gå själv. Sen är det så kallt också, men
"det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" haha :)
Men man blir ju bra sugen när det är sånt fint väder ute, som det är idag.

Jag vill följa med och ta en gran i helgen! :) Men jag vet inte jag.. Dom kanske
redan har planerat något grabbarna?! Tyckte jag hörde nått om att angla, men
jag vet inte :)
Jag vill iaf. bara komma ut och få frisk luft! Ahh, det luktar säkert instängt och
äckligt här inne nu, jag känner ju ingenting eftersom jag sitter i lukten hela
dagarna! hahaha. (vad äckligt det lät :P)
Tror jag ska vädra lite, så på med tjocksockarna och myströjan så jag inte
fryser ihjäl bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0