SNART 2010 !

Nu är det inte långt kvar på detta år :) Men jag har fortfarande ingen
aning
om vad vi ska göra ikväll?!

Några har ju lagt upp vad dom gjort under 2009, då började jag fundera
på vad jag gjort. Inte mycket kom jag fram till. Ingenting som är värt att
berättas. Ja, jag tog Studenten då! Det var väl den enda höjdpunkten på
detta år. Nå mer kommer jag faktiskt inte på?!

Jag hoppas nästa år blir ett bra år. Och att jag får ett jobb!! Annars kommer
2010 bli ett låååååångt år :P
Ska iaf. fixa nån ny praktik i januari nått tag. Så jag har nånting att göra?!

Näe, nu ska jag få i mig nån frukost och hoppas på att det slutar snöa!
Nu vill jag inte ha nå mer snö, ingen mer vinter och ingen mer kyla! Nu vill
jag ha sommar och sool! =) Härligt! Fast våren är bra mysig den också!

Gott Nytt år allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, hon var riktigt söt i den klänningen :)

Hon fick den utav Hanna och Marie!!



Allt bra annars? vad gör du nu förtiden?

2010-01-01 @ 20:48:22
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo tack det är bara bra!! :)

Ne det är ju jätte lite jobb nu :( vilket är synd, jaha,ja men det blir väl roligt men lite praktik :P

Ha det toppen!

2010-01-02 @ 12:14:29
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0