TIDIGT

Idag är jag uppe tidigt :P Mycket tidigare än vanligt. Förut brukade
jag faktiskt kliva upp tidigt, men nu på senare dar så har det inte blivit
före nio.
Men idag, må ni tro, ska jag in till Hudik! Ett allra sista ryck! Det känns
lite som att jag hatar mig själv när jag ska åka in dagen innan julafton!
haha, det lär ju vara packat med folk! Men men, jag ska bara in en snabbis
fram och tillbaka :)

Sedan ska jag och Therese baka lite tror jag :) Dom där tryfflarna jag gjorde
sist vart ju skitdålig, fy! Så dom är bara att slänga. Men kokosgrejset blev
gott! :) Idag ska jag göra knäck och nå nougatgrejs. Therese skulle göra
lussebullar!

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir än. Jag hänger med jag bara! haha :)
Men sen kanske det inte blir nått heller ifall man är för slut och för trött för att
göra nått alls, och bara är hemma. Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad har du för julklappar kvar då?



men jo vi kan väl ha uppesittarkväll? :) nu behöver ju inte vara här ända till slutet...

2009-12-23 @ 10:24:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0