TRÄNA!

Igår när jag kom hem hade Pär bärt in träningscykeln. Den hade legat
i bilen sen julafton :P Har inte orkat bära in den! haha, den är faktiskt
tung.
Iaf. så började jag plocka upp den. Tänkte vänta tills Pär kom hem så han
fick hjälpa mig, men va fan!? Hur svårt ska det vara?! =)
Och visst fick jag ihop den, inga konstigheter ;)

Men sen när jag skulle plocka undan den. Inte faan fick den plats under sängen.
Det går att fälla ihop den, men inte tillräckligt mycket för att det ska få plats
under sängen! SUCK!
Så jag försökte överallt. Städade ur två skåp så att den skulle få plats. Men
icke! Fy tusan vad irriterad och arg jag vart! Och svettig! haha, det var ett
träningspass i sig att bara bära runt på den där överallt och fram och tillbaka!
Men jag gav upp! Den får stå där granen står nu. Där i hörnet är det ändå aldrig
städat. Pärs arbetskläder ligger jämt där, eftersom han har dom varje dag. Så
då kan min cykel få stå där också! :P

Men den var bra faktiskt! När vi provade den i affären så tyckte jag inte att det
var så jättemycket motstånd. Men den måste ha varit provad många gånger och 
utsliten. För det är verkligen motstånd ifall man häver på "högsta" :P Så vi får
väl se om det blir lite cykling sedan när jag är klar med städningen :)

Tänkte städa ut julen nu. Allt utom julgranen får åka. Den orkar jag inte med idag.
Och jag vet inte vart jag ska göra av den sen heller?! :P
Men julstakar och tomtar ska väck!

Ska även sätta upp väggordet idag hade jag tänkt :) Måste bara hitta en bra plats
för det. Har ju inte så många väggar att välja mellan! haha :) Men tror det blir i
hallen nånstans :) Snyggt kommer det att bli!
Visar resultat sedan, då kan ni också få se bilder på lite julklappar :) Är 4 ljusstakar
rikare nu efter julen :D Och jag älskar dom allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0