VART ÄR BILEN ?

Efter maten så skulle vi åka och posta julkorten, men jag kom inte
ens ur trapphuset. Det blev stopp i dörren. Haha. Vi tittade bort mot
bilarna och dom var så gott som försvunnen. Min bil satt nästan "fast"
i snödrivan framför, haha! Och Pärs bil har nog blivit dubbelt så hög.
Jag får nog gräva fram bilen i morron eller när jag nu behöver den.
Jag har inte planerat att använda den i morron. Men snön ska väl bort
från den ändå, annars fryser det väl och blir hårt. Och det är inte roligt
att ta bort det ska jag tala om! :P
Så julkorten får vänta tills i morron. Men jag tror dom kommer komma
fram till jul ändå. :)

Det hade ju varit stopp på E4:an också. Det hade snöat så mycket att
långtradarna (nu vet jag inte om detta ord är rätt, jag har sagt det om och
om i mitt huvud att det tappat betydelse! hahaha) inte kom någonstans.
Hugaligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0