BAKA IDAG ?

Idag tror jag att jag ska baka mina muffins! =)
Jag har ägg som jag måste göra av med innan dom blir
dålig.
Jag ska göra blåbärsmuffins, dumlemuffins, chokladmuffins
och bananmuffins =) Gött!

Men jag skulle också behöva sy?! Aja får väl se när jag kommer
hem hur jag gör.

Idag har vi samhällsprov. Muntligt också, jag hatar det! När man
har skriftligt så kan man iaf sitta och fundera ett tag på svaret :P
Plus att vi har delat in oss i grupper och min grupp är sista timmen.
Åh! Då får vi hål!
Hoppas Elina är där idag! För Karro ska ju på nå repetition för
modevisningen hon ska vara med i. Och jag hatar att vara själv :P haha.

Folk tror nog att jag är mobbad. För varje morron så sitter jag på samma
bänk och väntar på mina kompanjoner (sitter där resten av dagen också)
Och jämt när Pär ringer:
-Vad gör du då?
-Näe, inte mycket.. står och väntar på att lektion ska börja.
-Jaha, bara du eller?
-Ja, det är bara jag =)
hahah! :D Jag är jämt själv när han ringer. Undra om han känner av att
jag behöver någon att prata med! :) Han brukar ju läsa mina tankar ibland.
Eller ja.. Jag tänker på en sak sedan 3 sek. efter så säger han exakt det jag
tänkte på =)
Gud vad jag började sakna han! :) <3

Nu måste jag göra mig redo för plugget!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, jag har också en massa ägg som står och blir gamla, får fan baka idag jag med ;)

2009-02-11 @ 09:47:58
Postat av: Nathalie

Ja, det är kul att baka =)

2009-02-11 @ 17:19:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0