DAMN IT !!

Idag är det verkligen inte min dag!
Först i morse så åkte inte åtta bussen upp till skolan.
Tänkte att det är väl nån som säger till, men icke!
Och jag vill inte vara den som klagar.
Så jag fick gå i kylan, Brr!!

Efter skolan så tänkte jag gå på Barber shop och boka
tid till balfrillan (det är ju februari nu :P) Men så får jag
till svar "Nej, vi ska inte ha några.." NÄHE!?
Fan kunde du inte ha sagt det sist jag var och fråga då
ist. för att säga att jag skulle komma tillbaka och boka
i februari! Jävla kärringjävel! Så nu måste jag hitta nått
annat ställe? VART???

När jag kom hem kollade jag på schemat. och nästa period
då jag skulle bli ledig på tisdagar har dom satt in Religionen.
Bara för att EN person har en lektion på måndag så vi inte kan
ha den där! Fy fan va irriterande! jag var så jävla inställd på att
få vara ledig då!
Jävla piss!

Ja, ni lär ju inte höra nått mer från mig idag iaf..

Kommentarer
Postat av: Therese

ville inte vara den som klagar! du vågar väl inte :D HAHA

2009-02-02 @ 17:01:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0