DONE !

Yes, promenixen vart av idag faktiskt =)
Skönt var det också, även fast det blåste lite kallt.
Och nu kommer solen fram, typiskt!
Vart svettig faktiskt, iaf. från midjan och upp! haha.
Stjärten och låren vart lite frusen :P
Men det känns bra att jag gjort det iaf ! Tänkte göra
nå situps och grejs nu också.

Ska gå ner och häva i min fjärde tvätt för idag också.
Hoppas tvättmedlet räcker bara.

Sen måste jag äta nånting. Har bara ätit en macka idag.
Rågkaka som jag fick av mamma igår, som hon bakat.
Så gott! Speciellt om man värmer den lite i mikron innan
man häver på smör och ost! =)
Men nu är det slut på osten, så jag undrar vad jag ska äta
ist?!

Trött börjar jag bli också. Ångrar mig att jag inte sov längre
imorse. Men men. Får gå och lägga mig tidigt ikväll. Även fast
vi gick och la oss Innan nio igår.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fan , jag har sovit halva dagen. Jag måste ut på en promenix jag också innan Mags dödar mig.

2009-02-17 @ 17:33:47
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha =)

2009-02-17 @ 17:52:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0