DRÖM

I natt drömde jag att jag och Pär dödade en tjej =/ :P
Det var inte meningen, hon ramlade och slog i huvet.
Sedan sa Pär att vi inte fick berätta för nån och att vi måsta
begrava henne.
Men det vara bara det att hon hade frusit fast i marken. Så
det var ett lager med is över henne. Så vi fick stå och skrapa
och hacka för att få fram henne.
När jag stog och skrapade kom plötsligt hennes hand fram.
Jag SKREK och grinade som bara den. Pär sa åt mig att vara
tyst så inte grannarna skulle höra.

Sen kommer jag inte ihåg hur vi begravde henne. Men jag kommer
ihåg att vi hade gjort det och att vi började leva normalt igen, som
att ingenting hade hänt.
Det var inte ens nån som letade efter henne.
Sen skrev jag nått på min blogg och undrade varför det inte var nån
som letade efter henne. Fast det var ju ingen som visste att hon var
borta.
Smart drag! :P

Näe, det var hemskt iaf. Undra vad det betyder.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet inte, för jag är sjuk och kan inte prata med läraren.

ring istället, apa!

2009-02-19 @ 13:24:46
Postat av: Therese

vad betyder det att man dödar nån då? :) i drömboken alltså :)

2009-02-19 @ 19:48:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det stog inte så mycket. Men typ att man ville bli av med den personen på nå vis! haha :P

2009-02-20 @ 05:36:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0