DUSCHA !!

Nu har vi nyss ätit. Gud så gott det var, förutom senan jag
hittade. Eller vad det nu var.
Näe, men jag tror detta är min favoritmat, helst ska det vara
citronpeppar på också. Som pricken över i. Mums!

Ja, nu ska jag iaf. dammsuga, sedan ta mig en dusch,
en efterlängtad dusch!
Sen ska jag försöka att inte ha i nå hårspray i morron.
Jag vill ha rent hår när jag ska till frissan. Annars känns
det som färgen inte riktigt fastnar :P
Vilket betyder plattare hår än vanligt i morron =/

Hörde att snöoväder från england skulle komma hit till
sverige. Snälla låt det inte göra det! Man kan ju faktiskte
inte alltid lita på vädret!
Jag vill inte ha nå mer snö! Då kommer vi ju fan bli
insnöad! haha. Jag tycker det är mycket snö nu jag..
Åsså kommer det ta sån jävla tid innan det smälter bort.
Men man kan ju se det såhär med: Att om det blir en riktig
vinter
så kanske det blir en riktig sommar med! Med mycket
sool och värme! Hoppas! För då kan jag verkligen stå ut
med kylan! =)

Näe, nu ska jag dammsuga!

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Mia

Ah! Jag har också tid hos frissan imorgon :) What are the odds? ;)

2009-02-04 @ 00:00:58
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha :D Kul! Då måste du lägga upp en bild sen så jag får se hur det blev =)

2009-02-04 @ 05:39:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0