FETTISDAGEN

Ja, igår åkte vi till Therese och Andreas och fikade semlor =)
Dumt att jag gjorde goomat denna dag (kalops, Muums. Eller det
var mamma som tog med som hon hade gjort, men endå :P)
så man var ju redan mätt.
Men jag vart inte proppmätt och spyfärdig som jag brukar bli av
att äta en semla. Nope, dom var riktigt goda =) Hon hade också
kardemumma i och det är ju så gott! =)
Haha, det var även "astmasemlor". Man måsta se till att man inte
andades in när man tog en tugga av "locket" då flög all florsocker in
i halsen och "HOST HOST!!!" haha :D

Vi kollade på kläder i H&M katalogen, ja, Therese och jag alltså. haha
Och Therese sprang fram och tillbaka från sin garderob och visade
kläder =) En kjol och linne skulle jag gärna sno därifrån! =)
Ja, mycket mer också säkert..

-Ska vi åka hem?
-Ja.
Fast jag vill egentligen inte åka hem. haha. Samma när nån är här
och dom säger att dom ska åka hem "neeej, stanna!" vill jag säga.
haha.

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA jag häver på så mkt florsocker som bara går, haha!

2009-02-25 @ 08:58:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahaha :D

2009-02-25 @ 13:51:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0