FIKA FIKA FIKA

Måste bara skriva en rolig sak innan jag börjar.
haha. I natt vaknade jag av att Pär ligger och gapskrattar! haha.
I sömnen! :P Först trodde jag han var vaken och skrattade
åt mig eller nått. Men jag är ganska säker på att han sov. :)
Jag älskar när folk pratar (i detta fall; skrattar) i sömnen.
Det är så roligt att lyssna på =)

Iaf. så är det äntligen helg nu!
På svenskan skulle vi ju redovisa Lyckohjulet. Men inte för
allihopa, som jag trodde. Utan i mindre grupper. Jag, Elina
och Karro var en grupp. Jaha, dom vet ju fan redan allt jag planerat
och lite till! :P Jag ville ju berätta! Fan då.. :P
 På textilen hann jag inte klart med nånting =/ Så i helgen blir det
till att sy som bara den.
Har kommit på att jag kanske måste skynda mig med symaskinen
så mamma kan börja sy min balklänning nångång :D haha =)
Fast än är det nog ingen brådska, tyget har ju inte ens kommit än.

På lunchen åkte jag och köpte min älskade kofta (kan lägga upp en
bild sedan) När jag gick på stan igår så var det 2 för en! Och jag blev
ju galen! Jag måste ha den! Så jag köpte en gul och en svart.
Men i storlek 42! haha =) Den ni. Men jag vill att dom ska vara stoora.

Nu är jag hungrig som bara den! och magen kurrar på för fullt!

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA eller så att hon kan laga lite kläder åt mig! :)

2009-02-20 @ 21:32:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha =)

2009-02-21 @ 09:14:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0