FRIENDS - THE MOVIE

Snälla låt ryktena vara sann, att det ska komma en vännerfilm.
Jag förstår inte varför det inte ska komma nån. Vänner var väl
en succé, eller?
Jag tror den filmen skulle bli mycket bättre än Sex and the City.
Och att det skulle dra in mycket mer pengar. Så vad väntar dom på?

Sökte på nätet och hittade en artikel som sa att det skulle bli en
vänner film. Bara det att den skulle ha premiär i augusti 2007.
Jaha? haha. Kollade sedan på datumet och den artikeln var skriven
2006. Har det varit på gång så länge? Det visste jag inte.

Men hittade även en ny från 2008 som sa att det kommer en film.
Hittade dock en där det stog att det inte skulle bli av också.
Men jag fortsätter hoppas och jag håller tummarna. För hur kul vore
inte det då?

Få se Monica och Chandler och deras barn i huset dom flyttade till.
Rachel och Ross + Emma blir en söt liten famlij. Joey som fick ett
rum ovanpå garaget hos Chandler och Monica.
Phoebe och Mike måste ju också få barn, såklart. =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också hört det, jätte länge. Men nu håller Aniston på att göra en annan film, så det ser inte ljust ut!

2009-02-27 @ 20:42:03
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men! Hon kan väl göra två!! :P jag vill!

2009-02-27 @ 20:45:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0